گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در خطر محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر
سرخط خبرها

برگزاری انتخابات هیات شطرنج خراسان رضوی ظرف یک تا دو ماه آینده

  • کد خبر: ۱۹۹۴۶۵
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
برگزاری انتخابات هیات شطرنج خراسان رضوی ظرف یک تا دو ماه آینده
سرپرست هیات شطرنج خراسان رضوی از برگزاری انتخابات هیات شطرنج خراسان رضوی ظرف یک تا دو ماه آینده خبر داد.

سروش پورآزاد در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص زمان برگزاری انتخابات هیات شطرنج خراسان رضوی عنوان کرد: یک مرحله ثبت‌نام انتخابات هیات شطرنج برگزار شد که کسی در این انتخابات ثبت نام نکرد. مجددا ثبت نام انتخابات آغاز شد که در حال حاضر زمان آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: پس از تایید صلاحیت نامزدها، فکر می‌کنم ظرف یک تا دو ماه آینده انتخابات هیات شطرنج خراسان رضوی برگزار شود. خودم در این انتخابات ثبت‌نام نکرده‌ام، اما رضا پاشانجاتی، رییس سابق هیات شطرنج استان در این انتخابات ثبت نام کرده است.

سرپرست هیات شطرنج خراسان رضوی در خصوص مهم‌ترین مسابقات پیش روی هیات شطرنج ادامه داد: مسابقات قهرمانی استان هر هفته در هیات شطرنج برگزار می‌شود. در چند ماه اخیر که سرپرستی هیات را برعهده گرفتم، شهرستان‌های خراسان رضوی مانند فریمان، سبزوار و نیشابور فعال‌تر شده و مسابقه ریتد برگزار کرده‌اند.

پورآزاد تصریح کرد: در ۸ آذر به مناسبت گرامیداشت روز مادر، مسابقه بزرگی برگزار خواهیم کرد که حدود ۴۰ میلیون تومان برای قهرمانان این مسابقه جایزه پیش‌بینی شده است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج در مشهد گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی حداقل حدود ۶۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارد. هیات شطرنج یک سری بدهی از گذشته دارد که بخشی از آنان مانند اجاره مکان هیات پرداخت شده است. در حال حاضر نیز به دنبال پرداخت بدهی هیات به هتل هما هستیم.

سرپرست هیات شطرنج خراسان رضوی افزود: همچنین ۵ نفر از بازیکنان خراسان رضوی در رده سنی نوجوانان و جوانان به اردوی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا در امارات که از ۲۴ تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود، دعوت شده‌اند. سیده هستی سیدی، روشا اکبری، سلما همتیان، اسما حسن‌پور و محمد طا‌ها ارکاک به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->